söndag 26 juni 2011

Semester

Midsommaren firades med mycket god mat och mys med min brorrson son! Ben och Vincent är mycket bra vänner, hihi. När Ben kommer med huvudet och ska lukta på Vincent så sträcker Vincent ut handen och känner försiktigt på Bens morrhår, hihi.
Innan våra "gäster" kom så var Ben, jag och Gordon även och cyklade på skogsvägen. Ben sprang lös medan jag och Gordon cyklade! Ben hade jätte kul och sprang ned i dikena och rejsade i regn vattnet, haha!

Just nu är Ben hos min mamma medan jag är i stan! Tyckte det skulle bli tråkigt för honom att vara ensam här imorgon då jag ska på möte och se någon film.
Sedan ska jag försöka låna med mig min brors siberian husky Thurisaz och träna honom lite, hihi. Ska bli kul!

Hoppas ni hade en fin midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, lämna gärna ett tassavtryck efter er!