måndag 20 juni 2011

Veckans början

Dagen idag började med att jag och Ben fick skjuts av Leos matte in till stan. Jag skulle ha möte i 1 timme så vi åkte snålskjuts med henne som ändå skulle in. Ben hade skött sig, som vanligt, jätte bra när jag kom hem. Han blir så glad då man kommer hem, så då plockar han upp vad han än hittar och går runt med "saken" stolt och glatt. Tuggar aldrig sönder men går bara och bär på den, hihi.
Sedan har det regnat ute idag så vi har tränat kontakt övningar här inne. Vi tränade "titta i mina ögon" och även klicker träning. Slängde lite saker på golvet så fick Ben klura ut själv vad han skulle göra :) Han är så smart, mattes grabb!

Dagen har sedan bestått utav många fina promenader och bus såklart!
Ja, just det! Jag tog ett nytt kort på Ben's fina rosett vägg, det har ju tillkommit 3 rosetter till :)
Ben's rosetter 2010-2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, lämna gärna ett tassavtryck efter er!